Tuesday, November 22, 2011

Long time , no see ;D









HELLLOOUUUU LITTLE F
UCKERS , LONG TIME SO SEE :D
Einojah , suht pikk paus oli , ma lslt ei viitsinud absull kirjutada , sorri :D
No
jah vahepeal siis küüs ära tlnud. Vasaku käe nimetissõrmelt. VASAKU. Türa küll kirjutada nii mõnus. -.-

See ndv mis oli , oli parim lslt (L) Tänud nendele kes selle selliseks tegid :D Kuigi oli üks kord kus ma ehmatasin rämedalt ja kartsin täiega ja teine kord oli veel õudsam o.o

Oehjah, prgu olen skrillexi lainel sii

Tra ma tahan neljapäevaaa niii vägaaaaa (L)n :D Täna oli matas KT , napilt jõudsin valmis :D Mmm, mdea Johanna pikka aega palunud et ma blogisse kirjutaksin , niiet jah :D
Oi bljää , 19 päeva sünnani , TEGELT ?! :O Deem , mdea kus pidada ju , aidake mind :S

Aga jah , ujumas ei saa tükk aega käia nüüd, ehk siis ujumistrennis ka mitte, pean akkama kõhulihaseid tegema nahhui :D Eitaha mingi fattyks minna :D Kuigi olen juba -.- ..
Tahaks hessi võikuskile minna .. :P Aga prg ple midagi kirjutada enam eriti , niiet sauki ;)

No comments:

Post a Comment